Saturday, March 13, 2010

di hujung minggu....

Selamat pagi semua...malas gile nak bangun pagi ni....tapi nak wt mcm mane...dh projek x siap..klu x siap la projek ni..mmg x grad la aku...huhuhuhu...pagi2 bangu je dh pk keje...PAP ye la...projek final sem lagi...test lagi...adoi...sakit jiwa aku tgk..kacau...

aku skng tgh melatih diri agar pantas menulis...huhu...bkn tok ape pn...tok senang wat report last minit...wakakaka...data xde...nk analisa x boleh...so???TERpaksa la wat report last minit...huhuh...gempak x sebab aku???2 la sebab ye...selain malas....

hari ape yg aku nak capai ada lah...meyiapkan pavement aku...siap test semua...balik kite key in data...pas 2...siapkan pap...amacam???ni moto je...kang balik makmal...aku dh pengsan atas katil...x leh bangun...penat wei...berat gile keje ni...adoi...nasib kuar sok as eng.x yanh nk angkat2 benda berat dh...soh org je...huhuhu...lom pe2 dh ada niat jahat...astarafirullah al-azim....anak sape ni???=p

so....sampai sini lu la...nk cow g makmal...cayok...gambate....salam...

No comments:

Post a Comment