Saturday, March 20, 2010

rindu...part1

lame x menulis...hari ni rasa mcm nak menulis...tp x tau nak tulis apa???...huhuhuhuhu

emmm...haaa...pe kate cite pasal adik aku??ci kecil 2...dh besar dh dia...huhuhu...jap ne la bg tgk pic skit...=p



ni la sibudak kecik yg suke menghuru-harakn kedamaian rumah aku...huhuhuhu...tp jujur dia la peyeri dalam umah...ayah aku klu balik keje penat2 n tension...pangil dia peluk bawak tido...dia plak jenis x kisah...walaupn dh umur 8thn...rela je dok celah ketiak ayah aku sampai ayah aku tido...huhuhuhu...
(baru aku perasan baik gak adik aku ni...=p)

si kecik ni ada perangai yg same ngan aku...ayah n ibu aku cakap perangai dia ada byk yg mcm aku...ye ke???x la...mane ada...huhuhuhu...bdk ni pelek tau x???sbb beza umur yg jauh...so aku la yg jaga dia...besarkn dia...huhuhuhu...dh mcm mak dh...basuh berak...buat susu...mandikn...tido kn...masak kn...klu korg taye dia sape yg masak paling sedap...dia gerenti jawab aku...wakakakaka...bangga...=p

hahaha...korg nk tau pe yg bdk kecik ni punya perangai yg same ngan aku...dia x leh tido klu xde bantal busuk...tp bantal aku bersih..semua org leh bawak tido...bantal si kecik 2...yek...huhuhuhu...ktorg ada tilam busuk...x suke ada cadar...pas 2 klu bangun...mesti kemas katil...tido nak byk bantal..pe lg...mkn ikut tekak...tp dia suke makanan barat....aku suke makanan kampung...emm pe lagi...pemalas n keras kepala...suke ckp muke selambe..3 benda ni mmg same la...same sangat...ni yg buat mak n ayah aku pening 2...tp...dia ni manja la...anak bongsu kn...n dia ni anak yg baik la...pe2 dia akn taye dulu..."ibu boleh x aman nk tgk tv"...huhuhuhu...baik kn???tu la aku ckp...=p

ok la...sampai sini dulu la...aku sakit kepala la...keje x siap lg ni...sat g ke aku sambung la...leh x???hahahahahaha...daaaaa

1 comment: