Monday, March 15, 2010

oooo...



salam semua...ri ni aku publish pic makmal aku...yg berminggu2 aku setup tp x test2 2...lega semalam en azman turun padang tolong aku...macih en azman...dia baik tau...dlm waktu2 genting mcm ni...time aku dh separa give up...dia slalu bg semamngat...huhuhuhu...gambate...


emm...kpala aku pagi agak serabut la...tah la..byk sgt pk kot...tido pn penat...sakit bdn bile bangun...aku ngah stress ke??tah la...mungkin...biasa la kot final year la kate kn...

smlm aku dok sembang ngan nakamaku...sedih plak bile pk sem akhir ni ktorg sibuk sampai x sempat nk dok lepak pn...pasni dh la masing2 ngan hidup masing...balik negeri masing2...tp...xde moment gempak pn sempat buat tok sem ni...waaaaaaaaaaa...sedih ye...

tiap2 ri asik g makmal...dorg dok bilik analisa data...adoi...knp???sedih la...tol gak cpk nakama...risau nnt bile kite kuar nnt asik pk pasal peristiwa sem akhir ni je...sedih la wei...moment terakhr ktorg adalah sibuk ngan keje n projek...

kt luar ni hujan makin lebat plak...mcm tau je aku ngah sedih...emm...tol la...bile pk balik time aku kt asrama dul...mmg xde pn detik manis..smu org sibuk stdy...sek budak pandai la kn...mane ada moment yg menarik...aku bile dgr cite bdk asrama lain..best je...aku??emm...

nnt sejarah kt u same ngan sejarah kt asrama...x best ye...

emm...dh la penat la tulis pasal ni...bkn leh wat pe2 pn...ok la guys...aku ne cow lu la...nk g makmal...nak wat test br plak...bye...salam...=p

No comments:

Post a Comment