Saturday, March 13, 2010

Untuk post yg pertama ni...aku nak cakap pasal pasal diri aku la...=p...

Just call me miss...umur dh 23 tahun...sepanjang 23 tahun ni aku hidup x la membanggakan...just ok2 je...dlm pelajaran...so far...aku mampu capai pe yg aku impikan..naik pentas terima anugerah..masuk asrama...masuk metrik...masuk u dan grad...keje???belom lg...insyaallah x lame lagi...

Tapi dlm cinta...aku xde luck...langsung...
tah la...dah takdirkan..nk wat mcm mane...tapi secara jujur ye...aku sedih...klu fikirkan balik...imbau semula kisah cinta aku yg lepas2...emm...sgt la mengecewakan...jujur...aku harap aku dapat undur masa...so aku x mau bercinta...x kn terima insan bername lelaki dalam hidup aku...

aku...aku ada seorg yg suke bersungguh2 dlm wat ape pn...agak teliti...sukar diramal...susah nak jaduh cinta...tp sekali dh syg...x leh boleh nk undur...sgt bertolak ansur...x reti membenci...agak panas baran...tp cpt reda...suke merendahkan diri sendiri ketahap kaki...

apa yang aku harap dalam blog ni???aku nk buat blog ni as my diari...as kawan...and penasihat...

ok...dalam blog ni aku akan cerita semua kisah yg serabut kt kepala aku ni...maksud ye...x kire la kisah sedih o gembira...tp semua kenangan akan aku coretkan dlm blog ni tok sape2 je la nk baca...

sehingga betemu semula...cow...=p

1 comment: